2015. ápr 07.

Emberkísérlet - Lássuk mire jó a diéta - 1.

írta: AnitaBobi//WheyHoLetsGo
Emberkísérlet - Lássuk mire jó a diéta - 1.

Az már remélem senkinek nem újdonság, hogy a sporton túl a megfelelő étrendnek is nagyon nagy szerepe van, amikor az ember változtatni kíván a testén. Az, hogy a kívánt cél eléréséhez mire van szükség, az viszont már abszolút egyéni kérdés.

Én személy szerint nem vagyok a számolgatós fajta, azaz nem olyan diétát tartok, ami takkra meg van tervezve. Egyrészt, mert szerintem hosszú távon nem tudnám tartani, másrészt (szerencsére) elég jól be tudom lőni a kajáimat úgy, hogy ne menjek durván túl a napi kalóriaigényemen. Illetve leginkább alul szoktam maradni, ezt hallom is Julitól sokat. :) Ja, és nem is vagyok testépítő, csupán az a célom, ahogy gondolom legtöbbünknek, hogy jól érezzem magam a bőrömben testemben.

Nade. Azért a kíváncsiság bennem is megvan, úgyhogy eldöntöttem, az április lesz az a hónap, amikor Anita rendes diétára adja a fejét. :) (Igen, tudom, már április 7-e van, a csúszásnak az a nagyon prózai oka van, hogy előző vasárnap elmulasztottam a heti előrendelés határidejét :D Dehát ugye nem is a mikor a lényeg, hanem hogy rendesen megcsináljam :)) Szóval eldöntöttem, hogy kettőt egy csapásra; kipróbálom, milyen a fix belőtt kalóriamennyiségen élni, és tesztelek egy ilyenre szakosodott kajarendelős csapatot, mert mindig is ki akartam próbálni milyen is az ilyen. (Ők erről nem tudnak, úgyhogy semmi promóció nincs a dolog mögött. ;))

Az alapfeltevésem az, hogy nem akarok fogyni, úgyhogy ehhez a myfitnesspal alapján belőttem egy 1600 kalóriás étrendet. Ehhez rendelek egy 1200 kalóriás 4 fogásos menüt, amit én egészítek ki 1600-ra. A reggeli zabkása, edzés előtti BCAA, utána protein, esetleg egy kis snack/magok és már rögtön ott is vagyok 1600-on. Azért érdemes belegondolni, hogy hogy futnak fel a kalóriák ilyen "apróságokból". Hétvégén pedig ügyesen számolok és főzök magamnak. Egyszer pedig csalok ;) A többi dolgon nem változtatok, marad a heti 3-4 edzés, ahogy eddig is. Lemértem magam ilyen patikákban található testzsírt és társait mérő készüléken, hogy a tükrön kívül legyen más visszajelzésem is. (Viszont sajnos ezeknek a gépeknek a méréseit is fenntartásokkal kell kezelni, mi Rékával 2 helyen voltunk mérni, mert az első gép olyan testzsír értéket adott, amit bármilyen testépítő megirigyelt volna :D)

zsirszazalek.jpg

Ez az egy hónap jó lesz arra, hogy meglássam, végig tudok-e csinálni egy ilyen szigort. Bár évekkel ezelőtt végigcsináltam a 90-napost is (blöe :S), szóval szerintem ezzel nem lesz gond. A másik, hogy kiderüljön, lesz-e rajtam bármilyen változás, bár tudom, hogy 1 hónap erre nem feltétlen elég. Az is lehet, hogy hízni fogok az egyenletesebb kalóriabevitel miatt. :D Harmadrészt pedig elmesélem nektek milyen változatos ételeket szállítanak nekem nap mint nap.

Kalandra fel! :D

A facebook oldalunkon lesz sok kép :)

Szólj hozzá

gondolatok diéta étrend