2014. nov 21.

Ha fogy a lendület

írta: JuliBobi//WheyHoLetsGo
Ha fogy a lendület

Úgy gondolom, hogy az ember legjobb motivációja önmaga. Nem ad semmi nagyobb löketet az edzésekhez és a diéta betartásához, mint amikor látjuk a tükörben a munkák eredményét. De mi van, ha éppen rossz passzban vagyunk, fáradtnak, kedvetlennek érezzük magunkat? Ilyenkor lehet, hogy nem látjuk reálisan magunkat, vagy éppen ez sem elég, hogy rávegyen minket, hogy levonszoljuk magunkat az edzőterembe, vagy megfőzzük a másnapi menüt. Ilyenkor sokat segíthet rajtunk, ha más motivációs eszközt is bevetünk a cél érdekében.

Én ugyan szerencsésnek mondhatom magam, mert imádok edzeni, és valami perverz módon még a diétában is meglátom a szépséget, mégis úgy érzem, hogy ha olyan emberek képeit nézegetem, bejegyzéseit olvasom, akik keményen dolgoznak a céljaikért, az plusz erőt ad, hogy továbbra is kitartsak.

A legjobb felület szerintem erre az Instagram. Bármikor, ha van egy kis üresjárat a napban, akár pár perc a metrón, vagy sorban állás a bankban, gyorsan átpörgetem a legfrissebb képeket. Ez tudat alatt is folyamatos motivációt ad, hogy én se adjam fel.

Szeretném megmutatni Nektek, hogy melyek váltak a kedvenceimmé az amúgy rengeteg fitnesz/életmód témájú profil közül.

miss_lz_fit

Aurora a legújabb és talán a legnagyobb kedvencem. Többnyire magáról posztol képeket, de ezek már önmagukban nagyon motiválóak, hiszen hihetetlen kidolgozott testtel rendelkezik.

misslz.jpg

eatmoveimprove

A svéd Antonia korábban megküzdött az anorexiával, de ma már egészséges, és azon dolgozik, hogy egyre fittebb, egészségesebb és boldogabb legyen. Ez egy személyesebb profil, sok recepttel, motivációs szöveggel és sok mosolygós Antoniával.

emi.jpg

texantonedtwin

A leányzó egy texasi ikerpár egyik fele. Nagyon kis vékonyka lányokból gyúrták ki magukat a testvérével igen látványosan. Sok ételfotót posztol a szelfik mellett, valamint amióta videó is megosztható az Instagramon, egyre több a gyakorlatokat bemutató, rövid felvétel is.

ttt.jpg

myworkout_yvonne

Érdekes módon Yvonne-t úgy találtam, hogy ő kezdett el követni engem az egyik ételfotóm után. Hihetetlenül szimpatikus latin-amerikai lány, aki ma már Dániában él. Ha jól tudom, zumbaoktató és táncos eredetileg, nemrég pedig célul tűzte ki, hogy elindul egy fitneszmodell-versenyen, amit meg is valósított. A folyamatot végigkövethetjük a profilján. Ennél jobb motiváció nem is kell!

yvonne.jpg

crystalmakeupstudio

Ő az egyetlen magyar lány a felhozatalban. A blogját még akkor kezdtem olvasgatni, amikor főleg beauty témában írt. Mára az oldala már teljesen átalakult fitnesz/életmód bloggá, amit én egy cseppet sem bánok. Nagyon szép eredményt ért el kemény munkával, aminek az eredményét mindenki megcsodálhatja a képein. Emellett recepteket, edzős videókat is posztol időnként.

timi.jpg

Szólj hozzá