2014. dec 14.

Csokis-banános... ZABKÁSA!!! :)

írta: AnitaBobi//WheyHoLetsGo
Csokis-banános... ZABKÁSA!!! :)

Azt ugye mondtuk már, hogy a zabkása ízesítésének különböző variációi közelítenek a végtelenhez. Mondtuk, és példákkal is illusztráljuk, íme a következő.

A reggeli főzőcskézés nem az erősségem, nem bírom magam rávenni, hogy akár a zabkását is akkor álljak neki kevergetni. Na nem mintha olyan sokáig tartana, de örülök, ha a kávémat le tudom főzni, egyébre nem vagyok képes. :) Szóval én előre főzök nagyobb adag kását, így reggel csak ki kell kapni a hűtőből, ez teljesen felhasználóbarát megoldás. Általában az történik, hogy valahol a városban útközben lő egy új variciót az agyam, utána alig várom, hogy hazaérjek és megfőzzem.

Most egy csokis - banános volt soron, tulajdonképpen semmi bonyolult. 50 g zabpelyhet még szárazon elkevertem 10 g (zsírszegény) kakaóporral és 20 g vaníliás Builder Basic Whey fehérjeporral. Utána felfőztem 2,5 deci 0,1%-os tejjel. Ha esetleg valaki hígabban szereti a kását, mehet még bele ízlés szerint víz. Végül 1 érett banánt szétnyomkodtam villával, jó trutymósra, és belekevertem. Ez a mennyiség nekem 2 adag lett.

0_img_0884.jpg

Isteni csoki és banán illata van! :)

1 adag tartalmaz 258 kalóriát. Ebből 41 g szénhidrátot, 16 g fehérjét és 3g zsírt.

Jó étvágyat és kellemes vasárnapot! :)

 

Szólj hozzá

reggeli banán recept zabkása