2016. jún 27.

Szexi nyári süti - sütés nélkül

írta: AndiBobi//WheyHoLetsGo
Szexi nyári süti - sütés nélkül

Nincs neki neve, csak úgy kitaláltam, megcsináltam és néztem és olyan szexi. Hádde nem? 

Már bizonyosan említettem, hogy édesszájú vagyok, ezért próbálom a csalást is relatíve diétabarát módon megoldani (néha ezen próbálkozás csúfos kudarcba fúl). De nem ma! Hahh!

Mivel nyár van (nem picsogok a meleg miatt, mert imádom a nyarat), úgy voltam vele, kapcsolja be a Karancsot akinek hat anyja van egy faluban. Így kitaláltam ezt a remeket, és csak ajánlani tudom. Finom, frissítő, egyszerű és meg lehet oldani diétásan.

szexisuti.jpg

(ugyehogyszexi?)

A mennyiségek nem mindenütt pontosak, ezért elnézést kérek. „Érzéssel”. :P

Hozzávalók:

  • 2 csomag piskótatallér / babapiskóta (az aldiban csak sima volt, de gondolom lehet kapni valahol cucimenteset is)
  • kb 150 g túró
  • natúr joghurt (érzéssel)
  • 125 g zsírszegény natúr krémsajt
  • 25 g vaníliás fehérjepor (esetemben Biotech Iso Whey Zero)
  • 500 g piros bogyós gyümölcs, vagy ami éppen akad
  • 3 ek kakaópor
  • 1 ek xilit / eritrit / kinekmi
  • 4 ek víz
  • 30 g kókuszzsír

 

A piskóta felét belepakoltam egy tálba.

A túrót, sajtkrémet elkevertem annyi joghurttal hogy kellemes állaga legyen és hozzá kevertem a fehérjét robotgéppel, így szép sima lett. Ennek a fele ment a piskótára.

A gyümölcs (esetemben málna és ribizli) fele rá a krémre.

1es, 2es és 3as rétegeket megismétlem, ha magas a tálad és sok a hozzávalód addig rétegezz amíg elfogy a matéria.

Ezután a kakaót elkevertem a xilittel egy bébi lábosban (még sehol nincs tűzközelben), hogy ne legyenek benne bogyók, majd a vízzel simára kevertem és kis lángon elkezdtem összeolvasztani. Állj ott mellette és keverd, vagy odakap. Elég hamar sima lesz. Ekkor levettem a lángról és belekevertem a kókuszzsírt, szép simára. A rétegek tetejére pötyögtettem.

A legjobb ha áll pár órát, akár egy éjszakát. Az enyém állt egy éjjelt és már szeletelni lehet.

Makrók nincsenek, de nyár van, szánsájn, ez meg finom.

Facebook-on is pont olyan aktívak vagyunk mint itt. :P

Szólj hozzá

nyár süti főzünk nasi sütésnélkül andibobi