2015. máj 18.

Kávés zabcsók :)

írta: AnitaBobi//WheyHoLetsGo
Kávés zabcsók :)

Kajanevekben nem vagyok jó. :) Ez a Valami, amit most sütöttem, leginkább a mézes puszedlihez hasonlít kívülről. Belül meg kávés, kakaós, datolyás, fahéjas...

Tehát ami benne van:

  • 150 g zabpehely
  • 70 gramm csokis protein
  • 2 tojás
  • 15 g kakaópor
  • 1 csomag sütőpor
  • fél teáskanál szódabikarbóna
  • 60 g datolya, amit előzőleg beáztattam
  • fahéj ízlés szerint (sok :))
  • 2 adag kávé (beleborítottam a kotyogósból az egészet)
  • Eritrit, vagy bármilyen édesítő kellhet bele, attól függ, milyen proteint használunk. Kóstoljuk meg a masszát és édesítsük belátásunk szerint.

cymera_20150516_210023.jpg

Nincs más teendőnk, mint az egészet bedobni a késes aprítóba, majd addig pörgetni, amíg a datolyát és a zabpelyhet is apróra darabolja. Vízzel lehet hígítani rajta, ha túl sűrű lenne; egy ragadós, könnyen keverhető sűrű masszát kell kapjunk. Ezt utána egy teáskanállal tepsire halmozzuk, minél gömbölyűbbre sikerül, annál jobb. 180 fokra előmelegített sütőben kb. 15 perc kell neki, én egyet kettétörtem, hogy csekkoljam a közepét.

Mivel én kihagytam a plusz édesítőt, utólag már nem tudtam máshogy édesíteni, úgyhogy egyesével étcsokiba mártogattam a puffancsokat. Alufólián szépen megkötött a csokitalp rajtuk.

0_img_2326.JPG

Nekem ebből az adagból 30 db sütim lett.

Az egészben csokitalp nélkül: 1177 kcal / 139 g szénhidrát /  92 g protein / 24 g zsír

Egy darabban: 39 / 5 / 3 / 1

 

Wheyho facebook oldalunk itt.

Szólj hozzá

kávé recept nasi zabpehely datolya