2014. okt 30.

Így fogytam 10 kilót egy hét alatt !4!!4

írta: MazsiBobi//WheyHoLetsGo
Így fogytam 10 kilót egy hét alatt !4!!4

Na, ez pont olyan sztori, amit ezen a blogon sosem fogsz olvasni, mert egészséges módon ilyet nem lehet. (Ebben a posztban meg pláne nem erről lesz szó, mert ez csak a bemutatkozásom. Muha.)

Igazi "vasgyúró" kölyökként róttam Pécs utcáit, úgyhogy a bevett gyakorlattal ellentétben szüleimnek eszük ágában sem volt balerinának küldeni. Bár ehhez valószínűleg az is hozzájárult, hogy személyiségemet tekintve nem passzoltam a babarózsaszín világba. Jobban vonzottak a dinoszauruszok, varjak és a papír-ceruza páros.

Lányos sportok ugye kilőve, és mivel szívesebben színeztem egy sarokban ülve, az is hamar kiderült, hogy nem én leszek az ált. suli kézilabda csapatának kapitánya. „Mozogni márpedig kell!” felkiáltással elküldtek úszni. Aztán úgy maradtam. 3-4 év versenyszerű sport elég ahhoz, hogy megtanuld a határaidat (pontosabban, hogy nem nagyon vannak); hogy megszokd, hogy ha esik, ha fúj menni kell; hogy milyen elnyerni a kemény munka méltó jutalmát; és ennyi idő nekem pont elég is volt ebből.

Viszont ha egyszer a tested megízlelte, milyen amikor rendszeresen ki van égetve, utána kívánni fogja életed végéig. Ezért egy-két év kihagyás után megint beszivárgott az életembe a sport. Eleinte heti 1-2 tollassal. Némi futkározás az egyetem alatt. Aztán jött a pilates, ahol már azt is megtanultuk, hogy igenis néha jó, ha fáj. Most heti átlag 3-4 edzésnél tartok. Ebbe beletartoznak a súlyzós edzések, pilates, futás. Jobb időkben összejöhet a heti 5-6 edzés is.

1378545_10151904712700747_765907931_n.jpg

Soha nem voltam sovány, se túlsúlyos. A testem formálása mégis sarkalatos pontja az életemnek mind a mai napig. 14 éves lehettem, amikor néhány "természetes" fogyasztó tablettával történő visszaélés után találkoztam az életmódváltás fogalmával. Bár tisztában voltam a jelentésével és jelentőségével, az ezt követő években ezt én úgy gyakoroltam, hogy önpusztító életmódot váltogattam öngyógyítóval.

Viccet félretéve: fontosnak tartom, hogy az emberek ne éheztessék magukat, ne fogyókúrázzanak, hanem álljanak be a számukra optimális életre. Az én olvasatomban ez ma már az elegendő evést, alvást, sportot és nem mellékesen szórakozást jelent. Ennek a megvalósításához szeretnénk tippeket, recepteket és személyes élményeket adni ezzel a bloggal.

 

-Réka

Szólj hozzá

sport bemutatkozás gondolatok motiváció sztori mazsibobi